Virtualni inkubator predstavlja web platformu kroz koju inkubator pruža svoje svoje poslovne, tehničke i obrazovne usluge stanarima inkubatora, ali i poduzetnicima koji nisu fizički smješteni u inkubatoru.
Neke od usluga su jednostavna i efikasna komunikacija s djelatnicima inkubatora, ali i s ostalim stanarima virtualnog inkubatora, pristup relevantnim informacijama iz poslovnih i financijskih krugova, praćenje natječaja, iznajmljivanje poslovnih prostora, konferencijskih dvorana po povoljnijim uvjetima, primanje faks poruka, pristup seminarima koji će se održavati u inkubatoru i još mnogo toga.
Cilj virtualnog inkubatora je pomoći poduzetnicima početnicima u osnivanju, poslovanju i razvoju, a time potaknuti i razvoj regije. Namijenjen je poduzetnicima početnicima koji nisu fizički smješteni u inkubatoru te poduzetnicima koji su završili proces inkubacije u Poduzetničkom inkubatoru. Virtualni stanar može postati i fizička osoba koja je pokrenula postupak registracije svojeg poduzeća.
Elektronični identitet u sustavu virtualnog inkubatora mogu dobiti poduzetnici početnici, koji posluju manje od 3 godine ili fizičke osobe koje su pokrenule postupak registracije te imaju potencijal rasta i razvoja.
Kako bi postao stanar virtualnog inkubatora, poduzetnik mora ispuniti prijavni obrazac. Odluku o ulasku stanara u virtualni inkubator donosi komisija za prijem stanara Poduzetničkog inkubatora na temelju toga da li poduzetnik zadovoljava tražene kriterije.
Virtualni inkubator pruža savjetodavne usluge, edukaciju-seminare, umrežavanje s ostalim poduzetnicima i potpornim institucijama, korištenje konferencijske dvorane inkubatora četiri sata mjesečno, predstavljanje proizvoda ili usluga koje poduzetnik pruža na web stranici inkubatora te korištenje poslovne baze podataka. Navedene usluge besplatne su za sve virtualne stanare.
Članarina za virtualnu inkubaciju je 66,36 EUR godišnje i subvencionirana je u 100% iznosu.
Sufinanciranje svih usluga za vrijeme inkubacije smatra se državnom potporom male vrijednosti.